Avontuur Spelletjes ? Ren zo snel mogelijk naar de bel, luid hem en ga dan naar het volgende level. De levels worden steeds moeilijker, dus je zult ook steeds meer behendigheid nodig hebben om de bel te laten rinkelen. Er zijn ook bevestigingspunten (vierkantje met rode stip erin) waaraan je een touw kunt vastmaken. Zo kun je al slingerend een bepaald punt bereiken om verder te komen. Succes!
Behendigheid Spelletjes ? Dit is een ietwat absurd arcadespelletje waarin een mannetje zijn weg naar de uitgang zoekt. Om gekleurde blokkades op te heffen, moet hij de plustekens aanraken die ervoor zorgen dat er kleuren verdwijnen. Ren en spring door de gekleurde ruimtes waarin soms de grond plotseling onder je voeten wegzakt en vlakken opeens veranderen van vorm en van kleur!
Avontuur Spelletjes ? Er is een vervolg op Acid Bunny! In deel 2 wordt Acid Bunny achtervolgd door zijn jeugdtrauma's en flashbacks. Deze keer moet zijn vriendje Panda eraan geloven... en weer moeten naald en draad uitkomst bieden. Acid Bunny's verslaafde broertjes en zusjes lopen nog steeds rond en willen hem het leven zuur maken. Spring bovenop ze of bekogel ze met wortels om ze uit te schakelen. Verzamel hartjes: dit zijn extra levens en die kun je goed gebruiken in deze vreemde wereld! Wanneer je begint met spelen, krijg je uitgebreide instructies. Veel plezier!
Avontuur Spelletjes ? Papa beer en kleine beer zijn op weg naar de bijenkorf maar in ieder level stuiten ze op hindernissen. Kleine beer springt hoger en verder dan zijn vader, maar zijn vader is weer sterker. Een tip voor het tweede level: schuif papa beer helemaal naar de rand voor je hem laat springen, anders kan hij de afstand niet overbruggen!
Denk Spelletjes ? Probeer om elke keer bij de deur te komen. Soms moet je een level terug gaan omdat daar opeens een nieuwe deur is verschenen, kortom veel puzzel plezier!
Avontuur Spelletjes ? Ken je het poppetje Panik? Hij is binnengedrongen in de chocoladefabriek, die door Evil Red Guy is overgenomen. De slechterik heeft op iedere verdieping bommen geplaatst! Help jij Panik om vanaf de onderste verdieping naar de bovenste verdieping te komen, en hierbij alle bommen onschadelijk te maken? De vliegende oogjes bewaken de bommen, dus kijk goed uit voor deze handlangers.
Avontuur Spelletjes ? De T uit het woordje 'it' is ervandoor gegaan! Nu gaat de I op zoek naar zijn vriend, want hij voelt zich zo eenzaam. Hij moet hiervoor wel allerlei toeren uithalen, omdat de weg die hij moet afleggen, vol hindernissen zit. Zo kan het zijn dat hij zichzelf kleiner of juist groter moet maken, zich moet ophijsen aan een voowerp, over het plafond moet lopen, blokjes moet omzeilen, noem maar op. Dit is echt een grappig en origineel spel waarbij je je hersenen moet gebruiken om de I steeds verder te brengen!
Behendigheid Spelletjes ? Het is een harde wereld waarin de 'groenen' en de 'roden' leven. De groenen zitten opgesloten, en alleen wanneer ze de roden laten sneuvelen, kunnen ze ontsnappen. Help jij de groenen, die op het onderste platform lopen, om de deur te bereiken? Hiervoor moeten de roden, die op het bovenste platform lopen, sneuvelen. De roden mogen de groenen niet raken!
Avontuur Spelletjes ? Marv de larve wil een helikopter bouwen. Help jij hem hierbij? In dit point & clickspel verzamel je alle onderdelen die hij nodig heeft om een helikopter te bouwen.
Denk Spelletjes ? Help deze bijzondere vader om zijn zoontje veilig naar school te brengen! Gelukkig kan hij zijn zoontje goed tegen de gevaren beschermen. Hij gaat bijvoorbeeld op spijkers liggen waar zijn zoontje zich dodelijk aan zou verwonden. Hij kan ook zware voorwerpen wegduwen.
Avontuur Spelletjes ? In dit spelletje help je Bob om zijn gereedschapsschuur op te ruimen. Hij is vandaag zo druk geweest, dat hij er niet aan is toegekomen om zijn gereedschap op te ruimen. Sleep het gereedschap terug naar de plek die Bob aangeeft.
Denk Spelletjes ? Deze robot zit al jaren gevangen omdat hij deel uitmaakt van een experiment. Help jij hem naar buiten? Breng de robot in ieder level naar de gele deur, en trotseer hierbij alle gevaren.
Avontuur Spelletjes ? In dit spelletje spelen gekleurde puddinkjes de hoofdrol. Probeer om alle bloemen te verzamelen en hiermee de totempaal te versieren. Het groene puddinkje kan door houten blokken heen. Het blauwe puddinkje kan springen en het rode puddinkje kan onder water zwemmen. Je kunt hun krachten bundelen door van meerdere puddinkjes één te maken: dit samengesmolten puddinkje heeft dan alle eigenschappen. Ook kun je tussen puddinkjes switchen. Zodra één van de puddinkjes de totempaal heeft versierd, mag je door naar het volgende level!
Avontuur Spelletjes ? Nadat hun ruimteschip door een meteoriet is geraakt, zijn drie wezentjes op een vreemde planeet beland. Hier gaan ze samen of in hun eentje op zoek naar de uitgang en proberen ze zo veel mogelijk diamantjes te pakken! De paarse wezentjes kun je beter ontwijken. De wezentjes moeten samenwerken en kunnen elkaar ook verplaatsen.
Avontuur Spelletjes ? Ga op mummiejacht in een ondergronds labyrint! Lok de mummies in de val door precies op het juiste moment met ze van plaats te wisselen. Probeer om in ieder level drie sterren te pakken!
Avontuur Spelletjes ? Meneer Boterham, hoofdpersoon uit Brood & Rooster 1, is getrouwd! Op weg naar de broodrooster komen meneer en mevrouw Boterham de gekste en gevaarlijkste dingen tegen. Help jij ze om hun bestemming te bereiken? Samen zijn ze tot dingen in staat die ze in hun eentje nooit voor elkaar zouden krijgen. Een goede links-rechts-coördinatie is wel belangrijk in dit denk- en behendigheidsspelletje!
Avontuur Spelletjes ? Titus de kat jaagt achter een vlieg aan, en gooit daardoor allerlei vazen en potten om. Help je Bob om alle scherven weer aan elkaar te lijmen?
Avontuur Spelletjes ? In dit spelletje draait het om kleur, of eigenlijk: om het gebrek aan kleur, want alles is zwart-wit. Een zwart poppetje kan alleen maar op zwarte platforms landen. Het is de bedoeling dat je het poppetje naar de driehoek loodst. Die driehoek kun je alleen maar bereiken door één of meerdere keren van kleur te wisselen. Je kunt deze game in de 'Adventure Mode' spelen, dat zijn 30 levels die je in je eigen tempo kunt doorlopen, maar je kunt ook de 'Time Attack'-modus proberen. Hierin gaat het erom dat je de levels zo snel mogelijk doorloopt!
Behendigheid Spelletjes ? Help dit spookje om zielen (in de vorm van blauwe wolkjes) te verzamelen. In de normale modus kun je alleen lopen of springen, maar in de 'spookmodus' kun je ook door muren en platforms heen. Zorg dan wel dat je ergens op kunt landen, anders verdwijn je en moet je helemaal opnieuw beginnen! In de spookmodus kun je ook de gedaante van je vijanden aannemen, en daarmee ook hun eigenschappen.
Denk Spelletjes ? Probeer om alle rotte pompoenen weg te spelen. Dit doe je door op de pompoenen zelf te klikken, of op de pompoenen eromheen. Die hebben bijzondere eigenschappen: de zwarte zijn erg zwaar en de rode ontvlammen spontaan. Denk eerst na over de volgorde waarin je klikt, want deze is bepalend voor de rest van het level.
Behendigheid Spelletjes ? Speel nu het vervolg op Dino-kameleon! Help jij de kleine, kameleonachtige dino om zijn vliegende schotel te bereiken? Hiervoor moet je in ieder level wel een minimum aantal blokken verzamelen voordat hij bij zijn vliegende schotel komt. Deze blokken hebben drie verschillende kleuren: roze, groen en blauw. Alleen wanneer de dinosaurus de kleur van het blokje heeft aangenomen, kan hij dit oppakken. Succes!
Denk Spelletjes ? Help de dief om alle rode diamanten te pakken! Wanneer hij loopt, loopt hij door tot hij niet verder kan. Het is soms een heel gepuzzel om hem bij alle diamanten te laten komen, maar dat is nou juist de uitdaging van dit verslavende denkspel. Volgorde is heel belangrijk!
Avontuur Spelletjes ? Bevrijd alle robots uit hun gevangenschap! Verzamel upgrades voor je robots en koop powerups in de winkel. Hoe meer bonussen je verzamelt, hoe gezonder en sterker je wordt!
Aktie Spelletjes ? Je zit met Sitch in time in een vliegtuigje en moet proberen aan het einde te komen. Hierbij zul je een aantal obstakels moeten wegruimen!
Avontuur Spelletjes ? Er is geen computer die nog geheimen heeft voor de Blijf Dief! Ze dringt gebouwen binnen om computers te hacken. In de schaduw is ze onzichtbaar voor drones. Maak gebruik van bewegende plateaus en van gekleurde knoppen om barrières te laten verdwijnen.
Avontuur Spelletjes ? Dit blokje zit gevangen in een donkere grot. Hij wil graag samen met zijn familieleden ontsnappen, om een nieuw leven op te bouwen in de stad genaamd XY*213. De briefjes die her en der verspreid liggen, bevatten instructies die je stukje bij beetje meer duidelijkheid geven over de situatie en uitwegen. Hint: wanneer je bij de rode knop bent, moet je eroverheen springen en terwijl je in de lucht hangt, op het pijltje omlaag drukken. Dit activeert de lift, die het blokje nodig heeft om verder te komen.