Behendigheid Spelletjes2,7Help het paarse monstertje om alle snoepjes op te eten. Stuur hem de juiste kant op en hij zal zich daar vastklampen waar jij klikt. Een leuk behendigheidsspelletje, zowel voor Halloween als daarna!
Behendigheid Spelletjes2,7Fancy Pants 3, weer zo'n leuk Fancy Pants-spelletje met het snelle mannetje met zijn gele slobberbroek! In ieder level gaat het Fancy Pants-mannetje op zoek naar de uitgang, en jij kunt hem hierbij helpen. Hij wordt namelijk bij de koning geroepen, die zijn hulp nodig heeft om de piraten weg te jagen uit zijn badkuip! Fancy Pants rent vaak harder dan je verwacht, dus de besturing is in het begin even een kwestie van uitproberen. Soms moet hij een bal meenemen naar de uitgang, soms kan hij hiervoor een ander rond voorwerp gebruiken. De bal hoeft niet meteen mee te worden genomen: je kunt hem ook laten liggen en later ophalen, wanneer je de uitgang hebt gevonden. Verzamel kronkels en ga geheime levels binnen voor nog meer avontuur!
Avontuur Spelletjes2,6Dit is een leuk geheugenspelletje met je vriendinnen van Lego Friends! Ze houden borden op met verschillende getallen: in het begin zijn dit er nog maar drie in een willekeurige volgorde, maar het worden er steeds meer. Kijk goed welk getal op welk bord staat, want daarna moet je bij ieder getal dat verschijnt, het Legopoppetje aanklikken dat dit getal vasthield. Hoe sneller en foutlozer je bent, hoe hoger je score!
Avontuur Spelletjes2,6Speel dit leuke Lego Ninjago spel waarin de ninja's Kai, Cole, Zane en Jay de hoofdrol spelen! Ze draaien supersnel rond en moeten verschillende vijanden verslaan door ertegenaan te knallen. Je kunt verschillende bonuspunten verzamelen, dus probeer om je ninja daar ook overheen te leiden, op weg naar het doel. Kijk uit voor de geniepige slangen die zich onder de grond verstoppen en af en toe tevoorschijn komen: deze zijn dodelijk!
Meisjes Spelletjes2,6Spring op drijvende platforms in Pou Jump Adventure! Het kleine bruine karakter wil hoog in de wolken komen. Beweeg de alien snel heen en weer om nieuwe takken te bereiken en te voorkomen dat je valt. Pak speciale boosts om nog hoger en sneller te zweven!
Avontuur Spelletjes2,6Dit varkentje wordt wakker in een monnikencel. Hij heeft een rare droom gehad, en vraagt zich af wat er is gebeurd. Hij stapt uit bed, en merkt dat de tempel is overstroomd. Hij krijgt een belangrijke opdracht: de oude geschriften redden, zodat ze niet onder water komen te staan.
Avontuur Spelletjes2,6In deze ijskoude grot moet je proberen om zo veel mogelijk yeti's het huis in te krijgen binnen de beschikbare tijd. Kijk uit voor de vallende ijspegels! Er zijn in totaal twintig levels.
Avontuur Spelletjes2,6Dit is het vervolg op het leuke spelletje 'Drie panda's', met de lange, de dikke en de kleine panda in de hoofdrol. Het zijn onafscheidelijke vrienden die altijd samen op pad gaan en met elkaar samenwerken om obstakels te overwinnen. Het is dus ook belangrijk dat alle panda's samen overkomen, anders kun je niet door naar het volgende level. In deze aflevering is het nacht en de panda's zijn op weg naar huis. Stuur jij ze in de juiste richting en zorg je ervoor dat ze niet in de problemen komen? Zoek aanwijzingen om ze verder te kunnen helpen, op weg naar het licht!
Menu2,6Wat een bijzonder hondje: hij kan versteende klonen van zichzelf maken. Dat is handig, want hij zit gevangen in een ondergronds gangenstelsel, waaruit hij probeert te ontsnappen. De versteende klonen kan hij mooi gebruiken als opstapje, als hij ergens niet in één keer op kan springen. Je kunt ook zulke stenen opstapjes maken wanneer het hondje in de lucht zweeft: zo kan hij goed over de scherpe pinnen heen springen. Deze zijn namelijk levensgevaarlijk! Hoe minder stenen blokjes je gebruikt, hoe meer sterren, en dus punten je verdient.
Avontuur Spelletjes2,5Een ruige cowboy wordt het Wilde Westen in gestuurd om een cactusvormige schat te zoeken. Wonder boven wonder vindt hij deze, maar als hij 's ochtends wakker wordt, merkt hij dat hij zelf in een cactus is veranderd! Langzaam zal hij verstenen, tenzij het hem lukt om de schat daarheen te brengen waar hij hoort. Alleen dat kan zijn redding worden, maar zijn baas, die uit is op de schat, zal het hem niet makkelijk maken!
Avontuur Spelletjes2,5Er was eens een koninkrijk. Een groep monsters viel het land binnen, en ontvoerde de dochter van de koning. Het land was in rep en roer: wat nu? De koning besloot toen een bijzondere prijs uit te loven: degene die zijn dochter bij hem terug zou brengen, zou de toekomstige koning van het land worden. Dat lijkt jou ook wel wat, toch? Ga op weg om de prinses te redden! Zodra je een monster tegenkomt, begint het gevecht. Ga op zoek naar sleutels, wapens en schilden om verder te kunnen komen in deze doolhof vol monsters. In de winkel kun je allerlei spullen kopen.
Behendigheid Spelletjes2,5Teken een lijn naar de uitgang waar Ben over heen kan lopen. Pak powerups om zo door muren te lopen of om stenen weg te slaan.
Avontuur Spelletjes2,3Dit is deel drie uit de spannende Spanx en Redmond-serie. Het is je gelukt om uit het laboratorium te ontsnappen, maar er zit een bewaker achter je aan. Je duikt het cafetaria binnen en verstopt je in een pan. Die wordt aangezet, maar je vecht terug. Vecht je door de levels heen en sla bewakers neer!
Aktie Spelletjes2,3Versla de robot in de ring. Kies elke beurt uit drie mogelijkheden onder je Power Ranger welke aanval je wilt uitvoeren en kijk of het werkt. Succes!
Denk Spelletjes2,3Scooby doo heeft honger jij moet ervoor zorgen dat Scooby Doo genoeg eten krijgt doormiddel van het stoeren van lekker eten doormiddel van de machines die er staan
Denk Spelletjes2,3Welkom in Botsingstad, waar het verkeer altijd druk is en de wegen slecht. Red zo veel mogelijk levens door met jouw verkeerslichten botsingen en files te voorkomen!
Avontuur Spelletjes2,3Het leven lachte ridder Carl toe, tot een jaloerse tovenaar ervoor zorgde dat hij van zijn paard viel en zijn nek brak. Vanuit zijn graf zint hij op wraak... Zorg jij dat Carl zijn doel bereikt en onderweg zo veel mogelijk muntjes verzamelt? Hij kan zijn hoofd van zijn romp halen: handig wanneer hij eigenlijk op twee plekken tegelijk zou moeten zijn!
Behendigheid Spelletjes2,3Scooby Doo wordt door een spook achtervolgd op een eng kerkhof. Help hem zo vlug mogelijk ontsnappen door obstakels te ontwijken.