Denk Spelletjes 1,2 Probeer en zo groot mogelijke villawijk op te zetten. Je verdient geld door de rente op de villa's. Je wint het spel als je 12 villa's hebt opgebouwd voorzien van alle luxe.
Behendigheid Spelletjes 1,2 Probeer uit de gevangenis te ontsnappen zonder gepakt te worden door de bewakers. Zorg er dus voor dat je uit het gezichtsveld blijft van de bewakers, maar ook uit het gezichtsveld van camera's en gevangenen.
Denk Spelletjes 1,2 Kies eerst het personage waarmee je gaat skiën of snowboarden. Daarna begint de uitdaging! Terwijl je de berghelling af suist op je ski's of snowboard, moet je allerlei rekensommen maken. Zorg dat je ze op tijd goed beantwoordt!
Behendigheid Spelletjes 1,2 Geef het op is een spel waarin een camera genaamd Tasselfoot jou op allerlei manieren probeert over te halen om maar te stoppen. Laat jij je ontmoedigen of ga je door ondanks de scherpe pinnen waar je bovenop kunt vallen of tegenaan kunt springen, de projectielen die op je af worden gevuurd en platformen die onder je voeten vandaan zakken. Geef je het op of... ga je stug door tot het bittere einde?
Denk Spelletjes 1,1 Klik op de voorwerpen, zodat ze gaan groeien. Ieder voorwerp staat voor bepaalde kennis en kwaliteiten. Iedere keer dat je er weer op klikt, groeit je vallei weer een stukje verder. Zorg dat alle onderdelen hun maximale grootte bereiken! Wat belangrijk is om te weten, is dat ze invloed op elkaars groei hebben. De volgorde waarin je op de voorwerpen klikt, is dus belangrijk. Veel plezier!
Meisjes Spelletjes 1,1 Dit spel heeft 3 levels. In elk level zie je twee op het oog identieke afbeeldingen van een beroemdheid. Zoek de verschillen tussen de twee plaatjes. Als je alle verschillen hebt gevonden ga je door naar het volgende level. Je moet ze wel binnen de tijd vinden, anders moet je opnieuw beginnen. In dit spel zijn de afbeeldingen van Joe Jonas, Beyoncé Knowles en Lady Gaga.
Denk Spelletjes 1,1 Koop huizen voor een zo laag mogelijke prijs in en verkoop het voor een zo hoog mogelijke prijs. Probeer genoeg geld bij elkaar te krijgen voor de grote villa voordat de tijd voorbij is.
Avontuur Spelletjes 1,1 Dit is Hugo. Hugo is dakloos en wil weer in een huis kunnen wonen. Hij is het leven op de straat wel zat. Om dat voor elkaar te krijgen moet hij eerst naar het gemeentehuis, maar ja, daar kom je zomaar niet binnen als dakloze. Eerst moet je van de straat af, dan een douche nemen en nette kleren aan. Daarna kun je je haar netjes laten knippen en een kleurtje krijgen in de zonnestudio. Je snapt het al, dit krijg je allemaal niet voor niets, je moet zelf de dingen verzamelen die Hugo nodig heeft om er weer bovenop te komen. Vergeet niet om te denken als een dakloze, dat helpt je vast op weg.
Denk Spelletjes 1,1 Welkom in de woestijn! Je gaat hier een Bejeweled-achtig spelletje spelen waarin je rijen van drie of meer dezelfde gezichtjes moet maken om ze weg te spelen. De tijd waarbinnen je dit kunt doen, is beperkt.
Denk Spelletjes 1,1 Slechteriken willen een menslievende, rijke man doden die op wereldtournee is om allerlei liefdadige acties uit te voeren. Jij gaat deze man beschermen! Teken blokken die de kanonskogels tegenhouden die de man anders zouden doden.
Aktie Spelletjes 1,1 Over de hele wereld worden mutantgevechten georganiseerd: de European cup, de American cup, de Latin cup, de African cup en de Asian cup. De winnaars van al deze wedstrijden nemen deel aan de World cup, een spectaculaire afsluiting! Bouw je eigen gemuteerde hond en laat hem vechten tegen andere monsters. Telkens wanneer je wint, speel je nieuwe genen vrij, die je kunt inzetten tijdens het volgende gevecht.
Denk Spelletjes 1,1 In dit retrospel ga je op zoek naar groene diamanten. Zodra je iets wegneemt of verplaatst, zakt alles naar onderen. Kijk dus uit dat je niet bedolven raakt onder de stenen! De stenen kun je wel zijwaarts verplaatsen, bijvoorbeeld om zo de doorgang naar een andere ruimte mogelijk te maken.
Behendigheid Spelletjes 1,1 In dit spel is het de bedoeling dat je een serie minigames uitspeelt, om zo de 'Play'-knop te vinden waarmee je naar het volgende level kunt.
Avontuur Spelletjes 1,0 Hectors schip is in de woestijn gestrand! Verzamel doodshoofden om naar buiten te kunnen. Ook de sleutels zijn belangrijk, hiermee open je gesloten deuren. Verplaats kratten om over het gevaarlijke water te kunnen lopen, en kijk wat er gebeurt wanneer je op een hendel stapt! Als je hulp nodig hebt, kunnen de perkamentrollen je misschien verder helpen.
Denk Spelletjes 1,0 Dit is een heel bijzonder turn-based vechtspel waarin je spelkaarten inzet om een monster te verslaan. De kaarten gaan onderling met elkaar in gevecht, dus probeer de juiste kaarten in te zetten voor het beste resultaat!
Denk Spelletjes 1,0 Je hebt 5 kaarten. Bij elke beurt moet je hier steeds een kaart van kiezen en dan op de Execute button klikken. Probeer je tegenstander zo te verslaan!
Denk Spelletjes 1,0 Vond jij 'Zoek de playknop' 1 t/m 4 ook zo leuk om te spelen? Dan vind je dit vast ook een leuke game. Ook in dit spelletje is het de bedoeling dat je een serie minigames uitspeelt, om daarin telkens de 'Play'-knop te vinden. Zodra je de playknop hebt gevonden, kun je door naar het volgende level. Succes!