Behendigheid Spelletjes 0,6 Probeer om als eerste op het schateiland te arriveren om de race te winnen. Pas onderweg op dat je door de andere piraten niet kapot wordt geschoten.
Denk Spelletjes 0,6 In dit spel moet je het mannetje de rotsblokken naar de rode vlakken laten verplaatsen. Hoe sneller je dit doet, hoe hoger de tijdbonus die je aan het eind van het level verdient. Je zult ook tijddiamanten tegenkomen: deze kan je verzamelen om je tijdbonus te verhogen.
Avontuur Spelletjes 0,6 Bouw je eigen vakantieparadijs en maak er een waar vakantie-imperium van! Bouw hotelkamers om geld te verdienen, leg gazons aan waarop je palmbomen kunt planten, leg trottoirs aan waarover je gasten kunnen lopen... kortom, maak er iets moois van vol voorzieningen die het verblijf van de vakantiegangers zo aangenaam mogelijk maken. Hoe meer zij het naar hun zin hebben, hoe meer geld je verdient waarmee je je vakantieparadijs weer kunt uitbreiden!
Aktie Spelletjes 0,6 In dit vechtspel ga jij bloeddorstige robots te lijf met allerlei verschillende aanvallen. Wanneer je een level hebt gehaald, krijg je er een nieuwe aanval bij: nog meer kans om het er levend vanaf te brengen in deze wrede wereld! Je kunt 'speciale' aanvallen ('Specials') uitvoeren en ook aanvallen uit de oudheid ('Ancient attacks'). De speciale aanvallen kosten je wel 'woedepunten' (rage). Hoe beter je vecht, hoe meer woedepunten je verdient. Hou je gezondheid in de gaten (groene balk links bovenaan) en die van je vijand (rode balk rechts bovenaan)!
Denk Spelletjes 0,5 Het paarse reïncarnatieduiveltje is weer bezig! Hij verzamelt voorwerpen en combineert ze met elkaar. Zo kan het duiveltje allerlei kattekwaad uithalen en dingen optillen. Het is zijn doel om de gereïncarneerde persoon weer terug te sturen naar de hel... hiervoor moet hij de zonde zien vinden die de gereïncarneerde ooit heeft begaan: help hem hierbij!
Denk Spelletjes 0,5 Snijd de balken en touwenop de juiste punten door, en maak gebruik van de zwaartekracht om de blokjes naar beneden te laten vallen.
Avontuur Spelletjes 0,5 In deze leuke point & click-game help je het groene soldaatje om uit de rode basis te ontsnappen. Zoek alle voorwerpen die hij nodig heeft, en klik er op het juiste moment op om ze te gebruiken. Zorg dat je alles in de juiste volgorde doet, anders kom je vast te zitten. Goed kijken dus, voordat je klikt!
Denk Spelletjes 0,5 Jij wordt havenmeester en je moet je jachthavenbezoekers tevreden houden. En tevreden bezoekers betekent heel veel inkomsten doordat ze de havenvergoedingen betalen en je cafés en restaurants bezoeken. Hoe meer je verdient, hoe meer faciliteiten je kunt bouwen
Denk Spelletjes 0,5 Bekijk de twee foto's goed en zoek de 11 verschillen. Klik op een verschil als je het gevonden hebt. Met het vergrootglas kun je iets van dichterbij bekijken en als je op de pijp klikt krijg je een hint. Je hebt 5 minuten om alle verschillen te vinden.
Denk Spelletjes 0,5 Verplaats alle gekleurde blokkencombinaties naar de grijze figuur onderaan het venster. Alle blokken moeten erin passen: alleen dan ga je door naar de volgende uitdaging!
Denk Spelletjes 0,5 Dit spel lijkt net op galgje, maar nu moet je de naam raden van het dier op de wazige foto. Klik op de letters onder de foto om de naam van het dier te spellen. Als je op een verkeerde letter klikt, brandt de kaars aan de linker kant sneller op. Alle dierennamen zijn in het Engels.
Denk Spelletjes 0,5 Dit is een leuk detectivespel waarin jij een groot aantal moorden moet oplossen. Hiervoor is je tijd beperkt, dus je moet dit wel in zo min mogelijk pogingen (muisklikken) doen. Je speelt het spel als volgt: klik op de puzzelstukjes, zodat er aanwijzingen verschijnen. De getallen op de puzzelstukjes geven aan hoeveel interessante voorwerpen verstopt zitten onder de aangrenzende puzzelstukjes. Er zijn verschillende soorten aanwijzingen: de gele vertellen meer over een verdachte, de blauwe vertellen je wat de moordenaar NIET is en de groene vertellen je juist wat de moordenaar WEL is. De rode visjes zijn valse aanwijzingen, probeer hier dus zo min mogelijk op te klikken. Dit leuke detectivespel kun je in drie verschillende spelmodi spelen. Je hebt de story mode, de endless mode en de duel mode. In de story mode is het de bedoeling dat je de finale bereikt. In de endless mode is het de bedoeling dat je een eindeloos aantal zaken oplost, en een topscore haalt. In de duel mode strijden de detective en de inspecteur om de eer: je kunt hier tegen een mens of tegen een alien spelen. Veel speurplezier!
Behendigheid Spelletjes 0,5 Er zijn kometen ingeslagen! Probeer zo snel mogelijk weg te rennen, zodat je kunt ontsnappen aan de rondvliegende kometen. Verzamel tijdens het rennen eieren voor extra punten. Let op: als je het spel wilt spelen, klik je op het roze 'Play'-icoontje, midden bovenaan.
Denk Spelletjes 0,5 Je bent verdwaald en terecht gekomen in een doolhof. Per level is het de bedoeling dat je de trap bereikt zonder dat je gepakt wordt door 1 van de enge monsters.
Kerst Spelletjes 0,4 Probeer de Polar Express goed over de rails te laten rijden. Zet wissels goed om en pak de wagons die je onderweg tegenkomt. Kijk uit voor obstakels en zorg dat de trein niet tegen zijn eigen wagons aan rijdt!
Denk Spelletjes 0,4 Een muziekdoosje loopt als een rode draad door deze leuke spellenserie, waarvan dit het eerste deel is. Dit mooi getekende 'zoek de verschillen'-spelletje maakt je nieuwsgierig naar ieder plaatje dat volgt. De plaatjes in het spel vertellen namelijk een verhaal, en dat maakt het spel nou precies de moeite waard. Het verhaal wordt niet in chronologische volgorde verteld, en daardoor wordt het des te spannender. Bovendien zitten er precies genoeg verschillen tussen de plaatjes om het leuk te houden, zodat je vrij snel weer door kunt naar het volgende plaatje uit het verhaal.
Denk Spelletjes 0,4 Klik op START, waarna 3 Bakugan-gevechtsballen verschijnen. Kies er een en ga door naar de arena! Met de spatiebalk rol je de Bakugan-bal verder, en hierbij is het belangrijk om op het juiste moment de spatiebalk in te drukken om een optimale snelheid te krijgen. Wanneer je bal op een 'gate card' landt, opent deze en wordt jouw G-kracht zichtbaar. Ook de G-kracht van de tegenstander wordt dan zichtbaar. Veel plezier!