Aktie Spelletjes 0,2 Bouw je eigen monster en laat hem vechten tegen andere monsters. Telkens wanneer je wint kun je weer nieuwe monsters maken, die je kunt inzetten tijdens het volgende gevecht. Sommige combinaties zijn wel mogelijk, andere niet, maar dat wijst zich vanzelf in het spel.
Behendigheid Spelletjes 0,2 Zet deze M-16 binnen 60 seconden in elkaar. Je kunt alleen stukken neerleggen die grenzen aan een stuk wat er al ligt. Om de paar tellen ontploft er een granaat waardoor alles weer door elkaar ligt.
Denk Spelletjes 0,2 Probeer zoveel mogelijk passagiers te vervoeren in zo'n kort mogelijke tijd. Zorg dat ze niet te lang hoeven wachten, want anders worden ze kwaad.
Denk Spelletjes 0,2 Je bent het hulpje van de alchemist. Boven het veld zie je de kleurencombinaties die je nodig hebt voor de drankjes waar je meester om vraagt. Brouw de drankjes door steeds in de goede volgorde een lijn te trekken over de diamanten in het veld.
Aktie Spelletjes 0,2 Fred de dolfijn is gevangengenomen op een schip. Aan jou de taak om hem te bevrijden, zodat hij weer kan zwemmen, springen en duiken in de oceaan waar hij thuishoort! De bemanningsleden van het schip zullen op allerlei manieren proberen om je tegen te houden, maar ook jij bent uitgerust met wapens.
Denk Spelletjes 0,2 Ben jij goed in hoofdrekenen? Laat maar eens zien wat je kunt in dit grappige rekenspelletje! Er komen allerlei wezentjes op je boerderij af, die allemaal een rekensommetje bij zich hebben. Zorg dat je de som hebt opgelost, voordat ze bij je boerderij zijn!
Denk Spelletjes 0,1 Laat een vorm in het raster ontstaan door te kijken naar de getallen die boven de kolommen en naast de rijen staan. Staat er een 1 boven, dan mag er maar 1 blokje in die kolom. Staat er een 3 naast, dan mogen er in die rij maar 3 blokjes gevuld zijn. Staat er 2 keer een 2, dan betekent dat er 2 keer 2 blokjes gekleurd moeten zijn. Wanneer alles klopt, ontstaat er een mooie figuur en mag je door naar het volgende level.
Meisjes Spelletjes 0,1 In dit schattige plaatje zijn allemaal hartjes verborgen. Probeer ze allemaal te vinden, dan is de bonbondoos vol. Op ierder hartje staat iets leuks. Doe goed je best, want er zijn er een aantal wel heel goed verstopt.
Aktie Spelletjes 0,1 Probeer om je tegenstander te verslaan in dit tactische spel. Per ronde mag je telkens met alle figuren een zet doen, als je dit hebt gedaan is je tegenstander aan de beurt. Om de beurt aan de tegenstander door te geven moet je op pass drukken.
Aktie Spelletjes 0,1 In dit spel moet je de opdrachten uitvoeren die je op elke 'quest point' krijgt. Op je weg naar zo'n punt toe kun je aangevallen worden. Sla je dapper in het gevecht en ontvang bij winst geld en experience points, die je bij 'Character' kunt besteden aan verbeteringen. Succes!
Denk Spelletjes 0,1 Speel deze leuke versie van Bejeweled! In elk level wordt het rad opnieuw gevuld met juwelen. Maak rijen van drie juwelen van dezelfde kleur om ze weg te spelen. Voor elk groepje dat je wegspeelt wordt de grote diamant in het midden gevuld met energie. Als je een keer niet verder weet, kun je een deel ervan gebruiken om de juwelen te mengen. Speel genoeg juwelen weg om de grote diamant in het midden helemaal op te laden voor je tijd om is. Succes!
Behendigheid Spelletjes 0,1 Als het aan jou lag, was de hele stad bedekt met een laag graffiti - jouw eigen creaties natuurlijk. De politie denkt hier heel anders over: lukt het jou om al rennend en springend uit hun handen te blijven en om zo veel mogelijk graffiti te spuiten? Hiervoor heb je natuurlijk wel spuitbussen nodig!
Behendigheid Spelletjes 0,1 Plaats de bloemen strategisch en houd het bord schoon, want anders is het gauw over! Als er in een rij of kolom 2 of meer dezelfde bloemen staan, dan zullen die verdwijnen. Voor elke ronde verschijnt er een nieuwe bloem in het veld, maar elke ronde waarin er geen bloemen worden weggespeeld verschijnen 4 bloemen!
Denk Spelletjes 0,1 Dit is deel twee van het grappige spel 'Kopje suiker'. Teken lijntjes om ervoor te zorgen dat er genoeg suiker (en ook nog van de juiste kleur) in de bekers belandt! Voor het kleuren van de suiker gebruik je een filter.
Denk Spelletjes 0,1 Laat het virus over het hele veld groeien, binnen het aantal toegestane stappen. Het virus dat jij controleert, heeft een zwarte stip. Kies de volgende kleur voor het uitbreiden van het virus onderaan het speelveld.
Behendigheid Spelletjes 0,1 Plaats de puzzelstukken die naar beneden vallen in de puzzel. Heb je een puzzelstuk niet nodig, dan kan je het in het water laten liggen of op het vuur gooien om het te vernietigen.
Denk Spelletjes 0,1 De ballen vallen vanzelf naar beneden, de bedoeling is dat jij bepaalt waar. Probeer drie of meer ballen van dezelfde kleur bij elkaar te krijgen, dan verdwijnen ze. Doe het op tijd, want de bodem van de bak raakt steeds voller. Soms komen er bommen, die dan wat ballen opruimen, maar er zijn ook ballen die ervoor zorgen dat ze nog sneller vallen.
Avontuur Spelletjes 0,1 Dit is een mix tussen een behendigheidsspelletje, een puzzelspelletje en een strategiespelletje. Je bent een spion, die ongemerkt moet binnendringen in een gebouw. Gaat het je lukken om dit binnen de beschikbare tijd te doen, zonder dat de bewakers je snappen? In het scherm zie je de instructies die je moet volgen om je missie te volbrengen. Veel succes!
Denk Spelletjes 0,1 Probeer te ontsnappen uit deze drukke metro. Klik van alles aan om een reactie te veroorzaken waardoor de andere personen uit de metro stappen.