Avontuur Spelletjes5,3Dit dappere duo probeert zich een weg te banen door een stad vol op hol geslagen zombies. Kun jij ervoor zorgen dat ze in elk level heelhuids de uitgang bereiken in dit zenuwslopende strategische actiespel? Laat ze samenwerken om aan de hordes ondoden te kunnen ontsnappen.
Avontuur Spelletjes7,3De vakantie van deze zwart-witte vrienden is in het water gevallen, en dat komt allemaal door een stel dieven. Kun jij zorgen dat ze veilig thuis komen?
Behendigheid Spelletjes7,2De twee dieven zijn weer terug en deze keer proberen ze uit een zwaarbeveiligde gevangenis te ontsnappen. Kun jij ze samen met je hond te pakken krijgen? Vergeet ook niet om de geldzakken te verzamelen.
Denk Spelletjes7,0Wieltje en zijn vriendin houden een picknick in het park maar aliens hebben je hulp nodig. Hun ruimteschip heeft panne. Zou jij ze kunnen helpen om hun schip weer aan de gang te krijgen in dit superleuke avonturenspel?
Avontuur Spelletjes7,0Drie panda's, een lange, een dikke en een kleine, zijn onafscheidelijke vrienden die altijd samen op pad gaan en met elkaar samenwerken om obstakels te overwinnen. Het is dus ook belangrijk dat alle panda's samen overkomen, anders kun je niet door naar het volgende level. In deze aflevering zitten de panda's gevangen op een boot. Stuur jij ze in de juiste richting en zorg je ervoor dat ze niet in de problemen komen? Zoek aanwijzingen om ze verder te kunnen helpen, op weg naar de vrijheid!
Behendigheid Spelletjes6,5Er is weer een nieuwe aflevering van Vuurjongen en Watermeisje! In deel 4 gaan ze op avontuur in de Kristallen Tempel. Water en vuur verdragen elkaar niet, dus kijk uit dat het Watermeisje niet in de vlammenzee terechtkomt en dat de Vuurjongen niet in contact komt met water. Vuurjongen pakt de rode diamanten, Watermeisje pakt de blauwe. Ook gaan ze nog op zoek naar een klaverblaadje. In het spel zijn teleportatiespiegels, waar Vuurjongen en Watermeisje doorheen kunnen lopen: wanneer ze aan de witte kant van de spiegel door de spiegel stappen, komen ze ergens anders aan de witte kant weer tevoorschijn. Hetzelfde geldt voor de zwarte kant van de spiegel.
Avontuur Spelletjes6,4Zorg dat water en vuur elkaar niet raken in de Oerwoudtempel! Per level heb je verschillende doelen. Er zijn levels waarin je zo snel mogelijk bij de uitgang moet zien te komen en alle diamanten moet verzamelen. In een ander level moeten de vuurjongen en het watermeisje op zoek naar de groene diamant. En in nog een ander level is het helemaal donker, waardoor het heel lastig is om de vuurjongen en het watermeisje veilig te laten bewegen. Kijk uit voor de zwarte olie: deze doodt zowel de vuurjongen als het watermeisje. Een spel vol leuke uitdagingen, waar je niet op uitgekeken raakt. Probeer de highscores te verslaan!
Denk Spelletjes6,3Zorg dat water en vuur elkaar niet raken in de doolhof in de Tempel van het Licht! Per level heb je verschillende doelen. Er zijn levels waarin je zo snel mogelijk bij de uitgang moet zien te komen en alle diamanten moet verzamelen. In een ander level moeten de vuurjongen en het watermeisje op zoek naar de groene diamant. En in nog een ander level is het helemaal donker, waardoor het heel lastig is om de vuurjongen en het watermeisje veilig te laten bewegen. Kijk uit voor de zwarte olie: deze doodt zowel de vuurjongen als het watermeisje. Een spel vol leuke uitdagingen, waar je niet op uitgekeken raakt. Probeer de highscores te verslaan!
Avontuur Spelletjes6,3Watermeisje en Vuurjongen zijn weer op avontuur, ditmaal in de IJstempel. Ze hebben elkaars hulp nodig om de uitgang te bereiken. Allebei hebben ze zo hun voor- en nadelen wanneer ze hindernissen tegenkomen. Vuurjongen glijdt bijvoorbeeld lekker snel door over het ijs, terwijl het ijs het Watermeisje juist vertraagt. Vuurjongen kan de met ijs bedekte hellingen juist weer niet op komen: ze zijn te glad voor hem! Watermeisje wandelt daar zo tegenop. Zij moet weer uitkijken voor de vuurzeeën, en Waterjongen kan op zijn beurt niet door het water lopen. Dit kan wel in ijs veranderen wanneer Watermeisje op de knop drukt die het blauwe licht aandoet, en zo kan Vuurjongen er weer overheen. Omgekeerd kan Vuurjongen het ijs laten smelten door op de knop te drukken die de rode lamp aandoet. Vuurjongen en Watermeisje kunnen allebei niet springen wanneer ze op het ijs staan. Zorg dat beide vriendjes alle levels halen, en hierbij zo veel mogelijk diamanten verzamelen!
Avontuur Spelletjes5,7Langzaam transformeert een groen, slijmerig monstertje zich in een ander soort wezen. Hiervoor moet hij wel een lange weg vol gevaren afleggen. Help jij hem hierbij? Kijk uit voor de elektrisch geladen spanningsvelden en voor het fluorescerende, groene slijm.
Denk Spelletjes4,1Ken jij auto's die Wieltje heten? Nee? Nou, speel dan snel dit spel en maak kennis met een rood, vriendelijk autootje dat allerlei avonturen beleeft op weg naar zijn roze vriendinnetje. Zonder jouw hulp komt hij daar niet, dus denk goed na en doe je best!
Avontuur Spelletjes2,9Dit is het vervolg op het leuke spelletje 'Drie panda's', met de lange, de dikke en de kleine panda in de hoofdrol. Het zijn onafscheidelijke vrienden die altijd samen op pad gaan en met elkaar samenwerken om obstakels te overwinnen. Het is dus ook belangrijk dat alle panda's samen overkomen, anders kun je niet door naar het volgende level. In deze aflevering is het nacht en de panda's zijn op weg naar huis. Stuur jij ze in de juiste richting en zorg je ervoor dat ze niet in de problemen komen? Zoek aanwijzingen om ze verder te kunnen helpen, op weg naar het licht!
Denk Spelletjes2,8Een huisjesslak zonder huis, da's natuurlijk sneu. Zorg jij dat de slak zo snel mogelijk zijn huis terugvindt? Je kunt hem bijvoorbeeld de goede kant op sturen door op hem te klikken. Ook kun je de gekleurde figuren waar hij op dat moment overheen kruipt, laten verdwijnen om hem de juiste kant op te laten glijden. Zet je hersenen aan het werk en help de slak aan een huis!
Avontuur Spelletjes2,7Er was eens een koninkrijk. Een groep monsters viel het land binnen, en ontvoerde de dochter van de koning. Het land was in rep en roer: wat nu? De koning besloot toen een bijzondere prijs uit te loven: degene die zijn dochter bij hem terug zou brengen, zou de toekomstige koning van het land worden. Dat lijkt jou ook wel wat, toch? Ga op weg om de prinses te redden! Zodra je een monster tegenkomt, begint het gevecht. Ga op zoek naar sleutels, wapens en schilden om verder te kunnen komen in deze doolhof vol monsters. In de winkel kun je allerlei spullen kopen.
Avontuur Spelletjes2,6In deze ijskoude grot moet je proberen om zo veel mogelijk yeti's het huis in te krijgen binnen de beschikbare tijd. Kijk uit voor de vallende ijspegels! Er zijn in totaal twintig levels.
Menu2,3Wat een bijzonder hondje: hij kan versteende klonen van zichzelf maken. Dat is handig, want hij zit gevangen in een ondergronds gangenstelsel, waaruit hij probeert te ontsnappen. De versteende klonen kan hij mooi gebruiken als opstapje, als hij ergens niet in één keer op kan springen. Je kunt ook zulke stenen opstapjes maken wanneer het hondje in de lucht zweeft: zo kan hij goed over de scherpe pinnen heen springen. Deze zijn namelijk levensgevaarlijk! Hoe minder stenen blokjes je gebruikt, hoe meer sterren, en dus punten je verdient.
Avontuur Spelletjes2,0In dit point&clickspel help jij een oermens met iets heel belangrijks: ontdekken hoe hij vuur kan maken! Verzamel alle voorwerpen die hij nodig heeft om deze ontdekking te doen.
Behendigheid Spelletjes2,0In deze game is het de bedoeling dat je per level verschillende opdrachten opdrachten uitvoert om de deur te kunnen bereiken. Het wordt natuurlijk steeds moeilijker, en dus ook verslavender!