LeukeSpellen.Be

Sling: Sling, Sling Junior, Slinger Kat, Slinger Aap

Ga terug naar Denk Spelletjes
Advertentie
Hamster slingeren

Hamster slingeren

Behendigheid Spelletjes 2,3 Klik in de richting van een plateau om het touw eraan vast te haken. Sleep vervolgens de hamster heen en weer, zodat hij aan het slingeren komt. Wanneer hij genoeg snelheid heeft, druk je op de spatiebalk om los te komen van het plateau en je aan een nieuw plateau vast te haken. Kersen leveren bonuspunten op.
Slinger Aap

Slinger Aap

Behendigheid Spelletjes 0,2 Slinger met deze aap door het bos heen en verzamel zoveel mogelijk bananen.
Slinger Kat

Slinger Kat

Behendigheid Spelletjes ? Sleep met de achtergrond om met de slinger alle objecten te verzamelen.
IQ ball

IQ ball

Denk Spelletjes ? Help het kleine, paarse poppetje om het rood-witte doelwit te pakken te krijgen. Dit kan direct, maar ook indirect, want hoe verder je komt, hoe moeilijker het spelletje wordt. Verplaats obstakels en probeer je doel in zo weinig mogelijk klikken te bereiken!
Spring-in-het-oog

Spring-in-het-oog

Behendigheid Spelletjes ? Een superuitdagend slingerspel! Breng jij het oog naar het portaal dat leidt naar het volgende level? Je krijgt hierbij hulp van een groen, een rood en een lichtblauw poppetje. Rode poppetjes vangen het oog en slingeren het een eind weg. Groene poppetjes trekken het oog naar zich toe en houden het daarna vast. Blauwe poppetjes stoppen het oog even en laten het daarna weer los. De grijze poppetjes blazen het oog een bepaalde kant op: dit kan erg handig zijn om een langere afstand te overbruggen. Voor iedere keer dat het oog een obstakel raakt, verlies jij een ster. Vier botsingen en het is gedaan. Probeer ieder level met drie sterren uit te spelen!
Slingerende geliefden

Slingerende geliefden

Behendigheid Spelletjes ? Probeer om de 2 geliefden bij elkaar te brengen.
Slingermannetje

Slingermannetje

Behendigheid Spelletjes ? Dit mannetje hangt aan een touw, dat aan het plafond is bevestigd. Hij wil al slingerend van links naar rechts komen, en doet dit door van rotsblok naar rotsblok te springen. Daarna haakt hij zich weer vast aan het plafond, maakt vaart door te slingeren, en springt zo op het volgende rotsblok. Help jij hem hierbij? Kijk uit dat hij niet neerstort tussen de rotsblokken, en dat hij niet tegen het plafond aan knalt!
Sterke tentakels

Sterke tentakels

Avontuur Spelletjes ? Squidy de kleine inktvis wil naar de verjaardag van zijn oma. Hij moet hiervoor wel allerlei gevaren trotseren. Zijn sterke tentakels helpen hem hierbij: hij kan zich vastklemmen aan stenen om zo omhoog te klimmen. Kijk je uit voor de scherpe, houten pinnen? Als hij daarop terechtkomt, gaat hij dood! Zorg dat Squidy alle sterren heeft gepakt voordat hij in de badkuip springt om naar het volgende level door te gaan.
Sling Junior

Sling Junior

Behendigheid Spelletjes ? Ga langs alle steentjes totdat ze groen zijn om de uitgang te openen.
AlkoWorld

AlkoWorld

Behendigheid Spelletjes ? Dit poppetje lijkt wel dronken, zo zwalkt hij over de rotsen en de wolken. Leid hem verder door met je muis op punten te klikken waaraan zijn elastische armen en benen zich kunnen vastklampen. Het is belangrijk dat je hem wel in beeld houdt, want zodra hij van het scherm verdwijnt, is het spel over.
Slingerende Superhelden

Slingerende Superhelden

Behendigheid Spelletjes ? Er is weer een vacature voor de functie van Superheld ontstaan doordat er een held met pensioen is gegaan. De sollicitanten moeten allemaal de 'slingertest' uitvoeren om te laten zien dat ze geschikt zijn voor de baan. Help jij ze om te slagen voor deze test, door ervoor te zorgen dat ze niet in de afgrond vallen?
Sling

Sling

Behendigheid Spelletjes ? In het spelletje Sling ben je een slijmfiguurtje dat van punt naar punt slingert. Ieder level is weer verrassend anders.
Toekomstvrienden

Toekomstvrienden

Denk Spelletjes ? Help deze wezentjes uit de toekomst om de tijdmachine te bereiken, zodat ze terug kunnen keren naar de toekomst. Het zou mooi zijn als ze op weg naar die machine ook nog eens alle sterren zouden pakken, voor extra punten! Breng ze in verbinding met de rode stippen, en zorg dat ze al slingerend naar de tijdmachine komen.

Spelletjes - Sling Little Game